Oferujemy Państwu zakup raportu z telefonicznego badania rynku konserw mięsnych
Cele badawcze:
-
stopień znajomości marek najważniejszych graczy
-
najczęściej kupowane rodzaje konserw mięsnych
-
oceny użytkowników - ranking marek pod względem jakości oferowanych produktów
-
kryteria wyboru: jakość, cena, wiarygodność marki, dostępność.
-
średnie sumy wydatkowane przez respondentów na zakup
-
preferowane miejsca zakupu
-
zapamiętane reklamy konserw mięsnych
-
poziom lojalności wobec marek
Metoda - wywiad telefoniczny.
Ogólnopolska reprezentatywna próba gospodarstw domowych, w których konsumowane są konserwy mięsne
Badanie zrealizowane w dniach 3 do 24 luty 2014
Liczba wywiadów - 500
Rezultat: raport z badania, zawierający tabele, wykresy oraz wnioski (PPT)
Cena: 4 500 zł + 23% VAT