Oferujemy Państwu raport z telefonicznego badania użytkowników folii spożywczych, ściereczek i worków na śmieci
Cele badawcze:
-
stopień znajomości marek folii spożywczych, ściereczek i worków na śmieci
-
najczęściej kupowane produkty z powyższych kategorii
-
oceny użytkowników - ranking marek pod względem jakości oferowanych produktów
-
kryteria wyboru: jakość, cena, wiarygodność marki, dostępność
-
średnie sumy wydatkowane przez respondentów
-
preferowane miejsca zakupu
-
poziom lojalności wobec marek
Metoda - wywiad telefoniczny, CATI.
Realizacja - 3-13 lutego 2014
Ogólnopolska reprezentatywna próba gospodarstw domowych
Liczba wywiadów: 500
Rezultat: raport z badania, zawierający tabele, wykresy oraz wnioski (PPT)
Cena: 4 500 zł + 23% VAT
porównanie z wynikami badania w roku 2012 - 1 200 zł + 23% VAT